fredag 11 september 2009

Sign a contract

Idag ska vi iväg och skriva kontraktet för vårat nya boende, jag längtar tills vi kan få börja flytta in och stadga oss.
Har så oändligt mycket planer för hur det ska inredas och vilka tapeter det ska vara i varje rum.
Egentligen är det inte alls nödvändigt att tapetsera om eller så, men alla vill väl ha det lite mer personligt, dessutom är det inte alltför dyrt med tapeter heller :)

Vi har tänkt oss att inhandla en ny säng också, jag vill meddela er om att Dreamzone från Jysk är inge vidare kontinental sängar, skumgummit i sängen trycks ut och ned i mitten så att det blir en grop.
Dessutom sade de att madrassen var vändbar från medium till hard. Jag med min dåliga rygg behöver hård madrass, men icke det. Den är lika mjuk på båda sidorna.
Nästa säng som köps ska kosta lite mer för att man skall vara säker på att det är kvalitet.
Så det så!

Jag och David hade tänkt rensa ur lite ikväll från förrådet, skaffa lådor till barnens alla teckningar och saker som de gör på dagis och som de pysslar med här hemma. Jag vill ha ordning och reda på allt!
Dessutom vill jag inte att något som de gör ska försvinna eller gå sönder.

Åh, lyssnar på Gentleman - Different places ... Malin har väldigt bra smak vad gäller musik :)

Nu kaffe och sen städa.


Inga kommentarer: