tisdag 15 september 2009

When everything seems like nothing can go wrong

Så himla fel jag hade, allt kan gå fel, även om man precis har fått det så himla bra med det övriga i livet.
Hur himla kunde jag tro att vi var lediga idag?? Är jag den enda som trodde det?
Det känns så och hur i himla kunde det ske?
Dåligt samvete så det tjuter om det kan jag lova... Mår himla dåligt då jag missförstått något eller som också hänt idag, inte varit på skolan, pga. missförståndet.

Jag har haft en j**lig natt också... usch och fy.

Hur ska denna dag sluta då den började så uruselt??

Jag ska ut en sväng med Malin, får nog ta mig en kaffe då och hoppas på bättre tider... Inget känns bra just nu.
Men den tanken kommer väl inte hålla så länge, jag kan aldrig vara negativ en hel dag. Men piss och skit för hur den började.

Jag ska kasta mig i duschen nu, ursäkta för mitt dåliga humör och för mitt dåliga inlägg...

Inga kommentarer: