tisdag 29 september 2009

Det som har sagts och det som kommer att sägas...

Ja, vi har gått igenom något ytterst viktigt på skolan idag, i och för sig är väl allt viktigt vad gäller hälsa och vård. Men det här är något som jag känner är viktigt för mig.
Jag vill inte yttra mig så himla mycket om detta, inte mer än att jag har lidit en del.

Jag började fundera mycket runt ämnet och jag har inte gjort det på länge då det inte har tagits upp så intensivt, men jag vet att mer kommer att komma på torsdag.

Jag vill också passa på att säga att jag har en underbar klass, men några väldigt speciella för mig. Ingen nämnd, ingen glömd ^^
Ni vet vilka ni är i alla fall.
Underbart är det att komma till skolan och känna sig trygg.
Första dagarna är alltid jobbiga för mig då jag har svårt för kontakt, men nu går det bättre och jag vet att med tiden kommer jag att springa runt i korridorerna och leka apa...typ.
Det är en otroligt härlig känsla för mig som var nästan gråtfärdig första dagarna för att jag inte kände mig hemma och att jag endast skulle pina mig igenom året och inte tänka mer på vad andra kan tycka om mig.
Inget har med personerna att göra i hur dem är om någon tänkte så. Ingen har dessutom varit elak mot mig, men jag är bara så känslig, och ännu mer nu av min sjukdom. Ni vet hormoner som inte sitter där de ska och så...haha.
Alla är fantastiska och man känner sig aldrig lämnad åt ödet, alltid snälla och bemötande.
ME LIKE!

Oj, nu rinner tiden iväg och jag ska springa och hämta barnen.
David jobbar 7 - 17 hela veckan och jag är så lycklig över att ha honom kvällarna för mig själv ^^

Lördag är det 30 års fest förresten, rolig ska det bli!

1 kommentar:

Linda sa...

HÄRLIGT med fest:) Jag längtar tills våran är kan jag säga:)
Tack för dina söta ord i bloggen min.
Det är allt annat än lätt kan jag lova!
Psssst. vi kan apa oss tillsammans i korridorerna! haha