söndag 6 september 2009

Usch

Drömde en läskig dröm inatt och hade svårt för att förstå att det var en dröm då jag vaknade upp, men så fort tankarna hade samlat sig så tackade jag gud för att det bara var e dröm.
Det som är konstigt med vissa drömmar är att man aldrig riktigt kan förklara dem, när man börjar kommer man på att det inte alls var så, och att ingen ändå skulle kunna förstå den så som jag gjorde i drömmen.
Det här med drömmar är lustigt...

Idag är det en grå och trist söndag, man har verkligen inte lust till någonting överhuvudtaget.
Helgen har gått så snabbt förbi och imorgon börjar skolan igen.
Det är ändå så att man fått mycket gjort, jag har hunnit med folkhälsan, struman är klar och jag har hunnit plugga inför provet.
Det som jag känner att jag har ångest över, är att jag inte skrivit ner viktiga detaljer i mitt block, jag tycker sådant är viktigt och jag lär mig bättre då jag får skriva ner det som står.
Jag får helt enkelt lägga ner massor av tid till det ikväll, så jag inte längre behöver känna ångest. :)

Nu är jag hyfsat sugen på kaffe och jag måste nog gå och göra några koppar, en si sådär 12... haha

Inga kommentarer: