lördag 26 september 2009

Familyportrait

Har varit idag till Luleå och hämtat våra kort som Johan Baggström tog förra året. Jag är helnöjd med hur dom blev!
Men de får ligga kvar i pappret tills vi har flyttat ^^

Var till IKEA igår och hittade så himla mycket som jag lätt bara skulle ha tagit med mig hem, men vi handlade mest små plock.
Tallrikar
glas
bestick
lådor till Yuna
förvaring och annat.
Men jag ska dit igen med min lovely i Oktober ^^
Då har vi lite mer att röra oss med.

Är egentligen så himla trött att jag hade kunnat lägga mig och sova på stört, men jag ska motstå om än jag får klämma upp ögonen med klädnypor.
Himla skit vad jag hatar det här!!
Men jag ska besöka kära doktorn någon dag nu så jag kanske får något för min trötthet och så...
Depression vill jag inte ha något mot, har hört så mycket skit om alla dessa lyckopiller, dessutom är jag inte derprimerad för jämnan så det ska jag väl klara av.
Men himlar då det händer... Det är ju tur att man är i skolan vissa dagar av dem då man bara vill dra något gammalt över sig. *blä och skit*

Nä... nog pratat om det, jag får aldrig något vettigt sagt i alla fall.

Nu ska jag dra mig vidare, lägger upp bilderna snart från Johan.


Inga kommentarer: