söndag 20 september 2009

Travel plans

Jag har suttit och googlat runt lite på nätet och kollat efter ställen man skulle kunna åka till, bara jag och David.
Helst skulle jag väl vilja åka utomland någonstans, men till en början så skulle det vara kul att åka till fjällen, typ Ritsem, Riksgränsen, Abisko eller över till Norge till Narvik eller Lofoten. Det hade varit mysigt att åka med David ensam och gå ut i naturen och bara vara vi två.
Kanske göra upp en eld och mysa vid den, och ta en massa naturbilder :)
Det är något som jag hade tänkt göra snart.

Idag har jag klippt mig och färgat håret, det var Malins uppgift för dagen :)
Jag är jätte nöjd med resultatet.
Thanks again sis!

Imorgon blir det matning på schemat på skolan, kommer kännas konstigt att bli matad av någon annan än en själv.
Men jag antar att man måste sätta sig in i en sådan situation för att förstå hur det kan kännas.

Längtar till helgen också som kommer vara mycket givande... Ikea på fredag, hämta tavlorna på lördag och se teater med Malin, Olivia och Jonathan på söndag.
Mycket underhållande helg.

Jonathan tappade sin första tand idag också, helt lyrisk var man som förälder... haha, mer än Jonathan.
Jätte kul!

Nu ska jag avrunda...
Smella ya!


Inga kommentarer: