onsdag 9 september 2009

Cellprovstagning

Har fått ett brev idag om att jag har fått tid för att göra cellprovstagning o livmoderhalsen, jag har ärligt talat väntat på det brevet, länge.
Man går ofta och tänker på att man kanske kan vara utsatt av något och då är det väl bra att man får ta och kolla upp det :)

Är ledig idag - måndag, guuud så häligt då!
Men man måste ändå sitta med böckerna och läsa på så att man hänger med om vad som händer i kroppen och ute i världen :)

Ska med älskling och kolla på en ny bostad idag, himla kul!
Jag vill inte bo kvar här längre.

För tillfället har jag inte mer än så här att säga... Det kommer mera :)


1 kommentar:

Karolin sa...

Det brevet fick jag också...för två år sedan tror jag. Tyvärr gav de mig ingen tid, utan det får man boka själv. Vilket leder till att jag aldrig får det gjort. Men nu påminde du mig så det är väl bara att ta tag i otrevligheten.