fredag 18 september 2009

Nya kontakter

Vi var idag, jag och 4 andra uskor, på promenix på Boden i rörelse. Vi gick 1,2 mil typ.
Svettigt men kul!
Då jag har så svårt för att knyta nya kontakter så är det ett ypperligt tillfälle för mig att göra mig hörd.
Alla är dom ju huuur mysiga som helst och det var ett nöje att gå med dem.
Fick nu också prata med Sara om struma och det var så himla skönt.
Det är skönt att veta att man inte är ensam och även kunna få lite tips och råd.
Men ändå så känner jag mig friskare då jag inte har så mycket att klaga på i jämförelse med tex sara. Men hon är så förstående ändå och det är en lättnad.

Svettig men himla glad över att jag tog mig ut och gick den där slingan som var tänkt.

Mamma sitter med Jonathan nu och skriver i skriv och läsar boken, han är så duktig min lilleman.
Snart ryker den lösa tanden också. *gulligt med glugg*
Yuna är helt såld på My little pony ( var kan hon fått det ifrån ), hon kan se filmen 3 - 4 ggr om dagen.
Men hon är som mor sin, jag äääälskade my little pony då jag var liten, hade alla filmer också. Måste leta rätt på dom kom jag just på...
Vill se också ^^

Nu ska jag vara social och sedan beställa lite varmare kläder till barnen.

Bye bye cuteypie

Tack till uskorna som var på så glatt humör, och Linda G som var på topp trots första dagen utan cigg. *word*

Inga kommentarer: