lördag 19 september 2009

Lördag

Har ingen träningsvärk idag, och det trodde jag absolut att jag skulle haft. Men icke.
Igårkväll satt jag med Jonathan och kollade på Idol, det är alltid kul att se alla uttagningar, finns så många som tror att de kan sjunga, eller så går de dit bara för att.
Absolut inget fel med det, lite roligt ska man ju också få ha det :)

Då Jonathan hoppat i säng, efter idol dvs. då tog jag mig en ISkall 3,5 % öl och smuttade på och samtidigt zappade.
Gott gott var det.
Jag älskar öl och tycker det är grymt gott att bara dricka, behöver bara en och det är bra :)
Men då inte att jag blir klappkalas på en, men jag menar att jag inte behöver dricka mig full för att jag ska dricka en öl. Kan vara gott och mysigt med en öl till en film eller så på en helgdag.

Har beställt lite kläder till ungarna, mest till Jonathan då Yuna får ärva så mycket.
Hela kalaset gick på 2000 kr. 1 par jeans till David, och en top till mig, resten var till kidsen. Då kan vi därför säga att 1800 kr gick till barnen :D

Nu ska jag ta och mysa ner i soffan med mina killar...

Jag ska snart snrt börja med min viktnedgång, jag ska göra mitt yttersta denna gång!


Inga kommentarer: