måndag 28 september 2009

En dag i taget...

Nu sitter jag här medans jag inväntar nästa lektion på skolan, då blir det blodtryck som gäller.

Har spånat igenom Mikaels blogg och fann den underhållande ^^ Vet inte hur man länkar i ett inlägg, men är ni intresserade av att kolla så finns hans blogg under Bloggar jag följer. Alltid hittar ni något där som faller er i smaken.

Är trött som få, vilket inte är ovanligt, men jag tar mig i kragen ändå och försöker göra det bästa av situationen. Kände att jag ville säcka ihop på skolbänken, men jag höll mig vaken. Lite av att jag fick mig en "wakeup call" av sara som såg att jag var trött. Det är lätt att man glömmer var man befinner sig och kan därmed somna. I alla fall jag.
Jag tar dagen som den kommer nu och även om jag har den otäcka känslan i kroppen så tar jag det, men försöker samtidigt att göra något bra av det. Inget ska få knäcka mig.

Ska dra en sleep nu på det här så att man orkar med nästa vända...

Smell ya!

1 kommentar:

Linda sa...

Tycker att du kämpar på bra!! Hejja tjejen!