onsdag 12 augusti 2009

Bild torka...

Har varit dålig på att lägga upp bilder, trots att vi har tusentals på datorn, jag vet bara inte riktigt vad jag ska lägga upp.
Personligen så gillar jag att se gamla bilder, från då Jonte var liten och så.
Jag hade så himla mycket kort på mig själv på en gammal dator som vi hade, men jag vette himla var dom är nu.
Det hade varit kul att få se dessa nu då det gått drygt 6-7 år. :)
Men jag lär nog aldrig få veta var de försvann.
*himla osis*

Jag längtar så otroligt mycket att få komma mig till kirurgen, jag blir näst intill galen av att få vänta.
Och blir det som jag hoppas så innerligt så kommer jag få vänta i alla fall 3 månader innan något händer, men jag får ta det om det nu händer, jag kan inte annat göra än att vänta.
Jag vill ju det här så himla mycket, och jag har väntat så länge nu på att ta upp detta, går det inte igenom så tänker jag inte ge upp, jag tänker vänta tills jag får positiv respons.
Man måste stå på sig i dagens samhälle.

David slutar snart jobbet och då blir det att mysa lite, eller så får jag plugga lite till.
Blir lite irriterad över hur läraren på människan socialt och kulturellt resonerar.
Jag försöker så in i det längsta att fylla ut raderna med vad jag har läst och hur jag försöker att beskriva, men det verkar inte vara nog.
Jag är för kortfattad och måste utveckla det ännu för att få högre betyg. *ptts*
Jag försöker ju...HALLÅ!
Blä och bajs.
Nåja, får se hur hon skulle reagera på om jag skrev ett A4 om varje punkt.
"Det är för mycket!"
Nä, lite små putt är jag idag, med anledning, det är inte lätt att vara på gott humör då man bara blöder... hahah

Inga kommentarer: