fredag 21 augusti 2009

Birthday party!

Då vi inte kunde ha Davids födelsedagsfest förra helgen då han fyllde år så har vi den nu iställlet.
Vi har fixat en del folk och en massa bra underhållning, jag ser framemot då vi kan börja ta oss en öl och slå på go musik, duscha igen och sminka sig :)
Men va ska jag ha på mig??
Vet heller inte hur det blir med utgången.
Lisa, min kära gamla klasskompis ska komma hit oxå, så det ska bli kul!
Istället för att ta oss promenaden som vi hade tänkt oss för en vecka sen, så får det bli alkohol och singstar :)'
Man kan ju hoppas på att förbränna något på det. Hahha

Pratat med min nuvarande klasskompis idag, och vi ska göra ett grupparbete innan Frdega nästa vecka, det ska bli intressant även om man redan nu får lite panik och undrar va himla man har gett sig in på.
Men det går väl bra i alla fall. :)
*hoppas hoppas hoppas*

Jag känner att livet leker med mig och allt runt omkring, det kan inte bli bättre.
Allt flyter på och jag mår så himla bra.
Men ska man sprudla av så mycket glädje för livet, eller ropar man hej innan man är över bäcken?
Bara för att man är så positiv som jag är just nu, då kommer det väl en fet smäll i ansikte på en och man faller in i skiten.
Men jag ska nog vara glad så länge som det är sol :)

Nu ska jag umgås med barnen innan dom ska iväg till farmor sin.

Kvällen kommer bli fantastisk känner jag!
Sååå himla kul att Lisa kommer oxå!

Inga kommentarer: