torsdag 27 augusti 2009

Break

Har suttit på 4 läxor att göra, känner mig så hurtig som man bara kan bli. Det känns dessutom som om det blir bra gjort och inte bara halvdant. :)
Folkhälsa, omvårdnad, människan socialt och kulturellt.
Jag bara längtar till sist nämnda kurs är klar, det vill säga om en vecka ungefär. Jag blir galen på allt som står i den och hur läraren på Miroi ser på mina väl skrivna rader och förklaringar.
Jag kanske inte skriver på det sättet hon vill, men det är svårt att få en exakt beskrivning av hur hon vill ha det då hon bara nämner att det ska vara mer text och sen är det bra. Att jag redan fyllt i rätt svar vet jag redan då hon sagt att det är korrekt, men behövs mer utfyllnad och beskrivning. *blä*

Det som händer just nu i mitt liv är så att jag pluggar pluggar pluggar för fulla muggar och försöker att hellre ligga steget före än steget efter.
Det som jag känner kommer bli jobbigt är att skriva om en sjukdom, det finns hundratals att skriva om, men vilken är jag nyfiken att veta mer om?
Torettes syndrome är väl lockande, men jag behöver höra med min lärare innan.

Vi är i hustankar just nu och letar för fullt efter en ny boning.
Men det verkar inte finnas så mycket just nu och det är ju trist.
Men vi ska nog ändå ta och kika på några och därefter kan man besluta sig för om det är något för oss :)
Vi får helt enkelt se.
Men rolig är det att äntligen kunna planera på riktigt än bara i fantasin.

Nu åter till skolarbeten.

Bye





Anpassad sökning

Inga kommentarer: