torsdag 20 augusti 2009

Från och med NU

kommer jag att vara hård med min uppdatering av bloggen, lägga upp fler bilder och videoklipp.

Idag är jag ledig från alla måsten, jag kan bara luta mig tillbaka och ta det lugnt innan allt drar igång på riktigt.
Gud så skönt!

Imorgon blir det att slipa på dikten som jag har tänkt läsa upp på Lucas dop, en engelsk dikt som jag hoppas blir bra.
Får ta och lägga upp den här när den är klar.

Har fått brev från sjukhuset idag och information.
Det var intressant att läsa allt de som kanske kommer hända mig, men dock känner jag lite för det här med rökningen, att jag måste sluta.
Jag förstår inte hur jag ska kunna...
Men finns det någonting som man verkligen vill göra, då kan man nog vara utan en del annat oxå.
Derssutom har jag lovat David att sluta den dagen då vi får beviljat lån till huset för att jag skall kunna spara lite pengar till sådant som man kan köpa kontant, som exempelvis porslin mm.
Det är bara för mig att göra slag i saken.

Nu ska jag ta och brygga mig mera kaffe och sedan göra någon nytta.
Lägger upp lite bilder sen.

Inga kommentarer: