onsdag 5 augusti 2009

Happy as hell

Gjorde mitt slutliga prov idag, det muntliga som skulle göras via telefon samtal.
Usch vad jag gruvade för detta evinnerliga samtal...
När han väl ringde mig gick det hur bra som helst, måste jag faktiskt säga :)
Det flöt på bra och jag kom på de svåra orden snabbare än vad jag trodde, orden flög ut ur munnen på mig och lyckades bli rätt :)
I´m so happy!
Det slutade med att han sa att mitt slutbetyg blir MVG, yeyyy!
Känner mig så himla stolt och har tänkt mycket på det idag. *haha*

Har varit hos min mormor sedan kl 10.00 imorse, gud så härligt det är att få komma sig ut på landet där det finns så mycket markyta för barnen att röra sig på.
I stan vill man knappt släppa ut dom om än det är just bredvid, Yuna skulle jag inte lita på ännu, men Jonathan är så skötsam vad gäller sådant.
Jag har kunnat slappna av, nästan helt, och bara solat, umgås med mammas kusiner som nu är uppe, och lite annat.
Himla fint väder vi hade idag.

Fick träffa William som är Maria och Johans son, som de fick den 18 Mars, himla knubbig och go kille, ville aldrig släppa honom ju.
Dessa underbart fina barn... man kan aldrig få nog av att snosa på dem och mysa :)

Nu är jag faktiskt lite trött och funderar på att slappa i soffan med David och Taavo.

Later....

Inga kommentarer: