fredag 28 augusti 2009

Homicide in Smedsbyn

Jag fick höra om mordet i Smedsbyn för bara kanske en timme sen.
Det är obeskrivligt hur man känner inför mord.
Mina tankar går till de som stod henne närmast och hennes små barn.
Jag kommer inte skriva så mycket mer än så om det då jag har väldigt svårt för att beskriva mina känslor för den händelsen.

Jag har blivit färdig och mailat in min siste uppgift om människan socialt och kulturellt, vå får se om det blir slutprov på fredag.
Jag hoppas kunna göra det så snart det alls bara går så att jag helt och hållet kan fokusera mig på de studier som jag redan har.

Är ledig idag från skolan, så det är skönt att kunna sitta i lugn och ro med uppgifter och annat som behövs göras.

I helgen är det stora grejer som händer ute på stan, men det blir ingen fest för våran del.
Vi åker eventuellt upp till svartlå och besöker min mormor, annars blir det en myshelg med lite gotta och kanske en film.

Inga kommentarer: