måndag 31 augusti 2009

Bilder kommer snart

Har tänkt lägga upp lite bilder från i Lördags, men då 99,9 % av de bilder som togs är i Sandras händer, får jag vänta till jag fått dom.
Har varit på skolan idag och lärt mig lite om lagstiftningen inom vården och även sekretess.
Det är intressantare att få veta mer om de saker man faktiskt är intresserad av än celler och dylikt.
Det känns som om det enda jag vill och behöver veta ( även om jag vet att jag behöver veta allt ) så är det medicin, ställa diagnos, termer och uttryck och sedan alla dessa övningar med proteser. :)
Jag längtar till den dagen kommer.

Ska påbörja mitt arbete ikväll att skriva om struma, förhoppningsvis är jag så engagerad att jag blir klar redan ikväll med den så att jag kan skicka in den till läraren och känna att jag är steget före.
Finns inget bättre än att veta att man gjort saker i förtid så man kan ta det lite lugnare och koncentrera sig bättre på en annan.
Jag har svårt för att dribbla med 1000 billar samtidigt.

Nu ska jag gå och hämta hem barnen från dagis.

Håll utkik efter bilderna från lördagen.

Smell ya!

Ps. Jag älskar min söta rosa mobil!!!

Inga kommentarer: