söndag 30 augusti 2009

Oplanerat och totalt impulsivt!

Igår var det inte tänkt att vi skulle göra så mycket annat än att bara vara hemma, men så blev inte fallet för mig.
I sista sekunden så drar jag ut med Malin och några andra tjejer på M/S Bränna och har hur kul som helst.
Det börjar med lite förfest hos en av tjejerna, Elin. Vi lyssnar på musik och pratar. Därefter går vi till Bränna för att käka, dock åt jag ingenting.
Efteråt drar vi tillbaka till Elin och fortsätter att förfesta. Hon bjuder på allt möjligt och man undrar var hon fått tag på exempelvis tubsprit, haha.
Sen drar vi tillbaka till Bränna för att stanna.

Jag möter några mindre intressanta människor därute och gör vad som helst för att slippa se åt dem. *usch*

Träffade en person ute som jag hade väldigt mycket gemensam med och jag känner mig lättad över att ha någon som förstår mig på det planet som hon faktiskt gör.
Det var kul att prata lite om det, även om det var på fyllan och villan.
Du vet vem du är och du ska ha ett stort tack som vill dela med dig av vad du har gått igenom.
Jag vill inte märka folk, därför gör jag det kanske lite komplicerat och skriver så invecklat, men som sagt, du vet vem du är.

Vi gick till Ice efter att Bränna blev överfull med folk, där hade dom sand på dansgolv och övriga delen, sjukt skönt var det att få kasta av sig skorna som jag fått skavsår av.
Fick höra att jag var som om jag blivit ett barn på nytt :)
Så är det oxå, det var en lättnad att få kasta av sig dom :)
Det hände mycket och jag hade himla kul!
Sandra och Malin är de bästa systrar man kan ha och jag är så tacksam för att jag har dem!


Idag har vi varit till Luleå och jag har skaffat mig en ny telefon.


4 kommentarer:

Lisa sa...

Låter som att du har haft ännu en bra utgångsafton, skönt att ta av sig skorna och shaka loss :)

Linda sa...

Härligt med en tjek kväll:)
Snygg mob!

sara sa...

Jag vet inte om du refererar till mig och min struma nu men måste säga att dte var skönt att du förstod om det mycket och sådär! =) var jättekul att träffa dig förresten och som du sa utanför skoldörrarna!=) du var jättefin !=) vi ses på torsdag!kram!/sara isaksson

Unknown sa...

Jo det var det som jag menade, vill aldrig lägga ut någons namn då man inte vet om det är okej, därför skriver jag i gåtor ;)