tisdag 18 augusti 2009

Coffee

Dricker kaffe för fulla muggar för att dricka det som jag missade hela dagen då jag hade annat att göra från morgonen, redan innan skolan.
Mmm vad gott det är med kaffe. :)
Lyssnar också på den svenska versionen av Alladin med låten En helt ny värld, den får en att börja tänka djupare.
Mina tankar far till platser där jag kan känna mig lugn och mina känslor snurrar runt i min kropp.
Jag kan nästan se hur hjärtat slå utanpå kroppen och hur varm min kropp blir.
Börjar känna mig tårögd och känslor väller inom mig.
Detta får nog bli ett kort inlägg med tanke på vilken plats jag befinner mig på nu, i mina innersta känslors plats.

Det har gått bra på informationen idag, men varför skulle det inte gått bra med tanke på att det bara är information, men till veckan börjar plugget på allvar.
Jag bara längtar!
Efter detta år har gått så blir det NK, biologi, Sh och religion :)
Jag är på topp och inget kan sätta en pinne i hjulet för mig :)

Nu drar jag mig tillbaka.

Bye!

Inga kommentarer: