onsdag 19 augusti 2009

Idag var sista informationsdagen på skolan och till veckan börjar det på allvar.
Jag ser framemot att få öppna böckerna och börja ta in information.
Jag vet att jag nu låter hyper och att allt bara kommer flyta på i ett bra tempo.
Men jag är mycket väl medveten om att det kommer att gå trögt såsmåningom, speciellt om jag nu får komma mig vidare för kirurgen, då kommer jag att hamna efter, men jag får hoppas på att jag har så pass bra kontakt med mina skolkamrater att någon kan informera mig om hur läget är på skolan och vad jag ska läsa.
Tror även att jag kommer få ha kontakt med läraren via mail etc.
Det kommer nog gå bra ändå, jag får helt enkelt göra det bästa av situationen om den kommer.

Snart ska barnen hem och jag har glott en massa på datorn.
Har försökt att ta igen mig efter denna dag.

Det var kul att få komma sig iväg med de andra uskorna och få sig en kaffe på Opalen.
Jag behöver att få lära känna vissa, och ta kontakt med vissa som jag inte haft så bra relation med förut.
Inget tjafs, men alla glider ifrån varandra, eller vissa.
Men det är bara att ta igen det, eller ta upp gammal vänskap. :)
Inte svårare än så.

Allt känns som en dans på rosor nu, men jag vet oxå att efter sol kommer regn och vise versa.

Bla bla...
Jag surrar om allt och inget.
Måste fixa mig något att dokumentera om, får göra några galna saker som Jenny aldrig skulle göra i vanliga fall.
Det är lätt att hitta på :)

Inga kommentarer: