tisdag 11 augusti 2009

Ingen rubrik

Igår var det ju ett trevligt väder, det åskade och blixtrade för fullt, vilket jag tycker är rätt mysigt.
Jag, David och barnen satt ute på balkongen för att titta på blixtarna och hörde hur regnet slog som spön i backen.
Yuna är dock lite rädd för åskan, men så fort hon fick komma och sitta i famnen så blev hon stöddig och sa att hon inte var rädd.
"En mor och en far är som Gud i ett barns ögon"
Stämmer mycket bra.

Fick inte så mycket uträttat igår faktiskt, men jag ska börja skriva på inlupp 3 nu så att jag sedan kan koppla av resten av veckan.
Men egentligen skulle jag ta och skriva alla så snart jag kan då jag har lovat att låna ut min bok till min nästa skolkamrat.
Men men, jag kan som inte heller stressa igenom något bara, får försöka ta det i mitt tempo men i åtanke på att jag ska låna ut boken sen.
Det blir nog bra i slutändan.

Jag och David har pratat mycket om en ny bil nu, men det blir nog ändå inte förrän om sisådär 2-3 månader, men det är ju kul att kolla bilar på nätet för att se vilken sorts bil vi skulle kunna tänka oss.
Jag skulle vilja ha en Hyundai, en jeep liknande... är dålig på vad dessa heter, men en sådan i alla fall.
David lät dock inte så sugen på en sådan.
Vi får helt enkelt se om vi hitar någon som vi båda vill ha. :)

Igår fick jag bekräftat att jag får komma mig till kirurgen på Sunderbysjukhus, ska ringa på måndag för att få en tid om 2-4 veckor.
Jag hoppas att det går fort så jag får veta hur det går.
"Den som väntar på något gott....väntar ALLTID för länge"

So long!

Inga kommentarer: