måndag 3 augusti 2009

His first day

Idag är det Davids första dag på jobbet, han börjar introduktionen idag och den håller sig i 1 månad ungefär.
När jag kollade mailen imorse så hade jag fått från lärcentrum, varför jag inte fått något besked och fortfarande står på väntelistan, är för att jag väntar som reserv.
Jag blev faktiskt förvånad, jag var en av de första som hade sökt till någon utbildning för hösten.
Om jag inte får plugga på OP, vad ska jag då göra??!
Jag vet att jag då kommer att söka fler kurser på miroi istället, men det suger rätt hårt då man trott att man skulle gå OP.
Jag är väl glad för att jag KAN plugga i alla fall, för jag vill verkligen göra det.
Jag känner mig som en helt ny människa då jag tagit tag i studierna och faktiskt gillar det.

Jag kan inte annat göra nu än att vänta på att få ett svar.

Igår tog jag tag i en sak som hade tyngt mig ett bra tag, att få det ur världen och sedan känna sig nöjd av gensvaret kändes toppen.
Det är sjukt skönt!

Igår hade vi även kalas här hemma för Jonathan, barnkalas.
Det gick bra och alla var nöjda.
Sedan åkte alla till alder för att bada.
Jag drog med Malin hem till henne och hjälpte henne lite med det som behövdes göra.

Idag ska jag mest bara läsa ur människan socialt och kulturellt och kl 16.00 hämta barnen.

Later!

Inga kommentarer: