söndag 9 augusti 2009

Information

Idag har det varit ännu en dag med massa sol och värme, gud så underbart!
Vi har varit till aldersjön och solat, samt badat.
Dock så badade inte jag, ligger hellre på stranden och solar.
Det är roligt att också få ligga och se på då barnen har så kul med varandra i vattnet.
Yuna kan man knappt få därifrån, så kul har hon.
Ingen badkruka där inte :)

Efter att vi varit där så drog vi oss vidare till min mamma och hennes karl.
Där blev det ännu mer bad och solande.
Att se barnen leka för fullt fick mig att också vilja bada, så jag kastade kläderna åt sidan och badade med dom, vilket de tyckte var roligt, jag med för den delen, tills Janne ( mammas karl ) kom och sprutade kall vatten på oss. *brrr*

Det har varit en lång och mycket varm dag, jag hoppas det blir fler sådana innan min skola börjar.

Har suttit och läst från min Människan socialt och kulturellt bok och fått in en massa information om allt från A - Ö, har dessutom haft i uppgift att se American history X, som jag aldrig ens sett.
Fick så himla mycket information om rasism och allt som hör till.
Filmen var mycket givande inför mitt arbete.

Nu blir det att skriva färdigt min inlämningsuppgift och sedan krypa till kojs.
Hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag. :)

Inga kommentarer: