söndag 16 augusti 2009

Jessica Lindgren Cabezas

Har suttit och följt med Big Brother från 2006 i brist på annat, men det är ta mig f*n underhållande som tusan.
Ni kan få skratta åt mig och tycka att jag är så himla barnslig som ens tar upp detta, men det är något som jag får ta helt enkelt.
Jag är inte rädd för att säga mitt ord, inte om sådana saker som jag ska skriva om i alla fall.
Jessica är ju bara för bra för att vara sann, hon är så himla äkta.
Det är inte konstigt att folk i huset störde sig på henne då hon var så framåt, full av energi och sprudlade blandade känslor.
Att få visa sig vara ledsen, arg, förbannad eller bara less gör ju en till människa, inte mindre mänsklig.
Jag tyckte att det var bra att någon i huset tog så mycket plats som hon gjorde och att hon vann allt för att hon var helt och hållet sig själv och spelade inte något himla rävspel som vissa andra gjorde.
Bara himla skit snack och annat drama, som visserligen gjorde det hela så himla underhållande.
*skrattar lite*

Något jag undrar dock...
Betalade hon Raggers bröllop? Eller en del av det?

Nä, jag gillar Big Brother och skulle hoppas på en ny säsong. :)
Man undrar ju hur det skulle vara att vara instängd i ett hus med ett x antal andra och leva där i 106 dagar, ingen tv, telefon. Bara varandra och alla dessa uppdrag.
Det måste ju vara en prövning för livet :)

Nåja, ville bara nämna detta. :)

Inga kommentarer: