lördag 15 augusti 2009

Funderar på ny bakgrund

Är lite små less på min blogg då den aldrig tycks bli såsom jag vill ha den...
Men jag ska försöka fixa den så fort som jag känner att jag orkar sitta ett tag med den, annars blir det bara halvgjort.

Det har inte hänt alltför mycket idag.
Vi har förberett lite för morgondagen då David fyller 29 år, gammel gubbe :)

Är sjukt sugen på öl!
Blev bjuden av mamma och Janne att följa med dom till Retrocafét för att de skulle ha något uppträdande där och öl mm.
Men jag vet inte, känns som om det mest kommer vara äldre folk där och då känner man sig lite ensam.
Men det var jätte snällt att de bjöd med mig :)
Men men, jag får sitta här istället och bara vara sugen på en öl eller flera ;)

Har varit urdålig på att skriva blogg numer... förr skrev jag varje dag.
Känns bara som om jag har haft mycket att tänka på och göra.
Skolan drar snart igång och jag är snart klar med människan socialt och kulturellt.
Känns så himla bra för mig att jag tagit tag i skolan och faktiskt ser framemot att få börja med nya ämnen.
Känner mig som ett riktigt läshuvud nu.
Haha.

Nu ska jag avrunda och se om jag kan få i mig en öl, vore gött.

Inga kommentarer: