lördag 22 augusti 2009

Såå full

Gårdagen var lyckad, det var hur kul som helst att Lisa kom dessutom.
Vi sjöng SingStar för fullt och det var sååå himla kul!
Lisa var ju dock en j**el på att sjunga, hon woopa ju en annan.
Men det var kul.
Jag tycker att man aldrig ska skämmas över att sjunga ut på SingStar, det är ju bara något man gör för skojs skull och inte för att vara med i någon Idol tävling.
Nä, jag skiter fullständigt om jag låter som en kråka, jag har i alla fall kul som få.
Fick veta att jag har några trogna läsare på min blogg.
Dennis, en kompis till David, brukar läsa den.
Jag blev chockad över att han kom ihåg så mycket av de jag skriver, shit.
Trodde inte att en kille skulle komma ihåg något om vad jag tjänade på att jobba hos Mia i butiken då vi var upp till Gällivare.
Men det var kul att höra i alla fall.

Idag har jag dock mått väldigt dåligt, bakis som en gnu och mobilen är sönder.
Tappade den inne på Bränna och olyckligtvis så gick den sönder och kortet försvann.
Man känner sig naken utan mobil och att ingen kan nå en.
Det blir att skaffa nytt kort så snabbt som möjligt.
Helst med samma nummer så att jag slipper ge ut nytt till varendaste en som man känner.

Nu är Csn fixat och jag får snart mina pengar.
Dock blev jag lite besviken över att jag inte verkar få så mycket som de andra.
Vad det beror på har jag ingen aning om.
Man brukar oftast få mer pengar första månaden, men inte jag.... *buhu*

Imorgon är det dop så nu ska jag och lovely krypa ner till kojs.

Han har varit en ängel idag och tagit hand om lilla jag då jag mått så dåligt.

Älskar min David och våra två små änglar!

Ps. Imorgon lägger jag upp några bilder och videoklipp från gårdagen, ha tålamod. :)



Inga kommentarer: