tisdag 4 augusti 2009

I´m so excited!

Jag har kommit in på OP till höst och jag känner hur det pirrar i magen på mig.
Det ska bli intressant att läsa kurserna och få komma sig till sunderbyn för att praktisera, om det nu blir så, kan hända att man får vara på vårdcentralen.
Jag vet inte riktigt hur det fungerar.
Om det är möjligt att få vara på BB eller liknande så tänker jag ta chansen, det är ju ändå barn som jag vill jobba med, men helst på typ BB eller förlossningen.
Guuud så spännande det hade varit. *iiii*

Inatt kom mammas kusin upp från GBG, blir väl att åka för att hälsa på dom hos min mormor i svartlå, men inte idag dock, vi har tvättstugan kl 17.00 och David kommer hem kl 18.00 från jobbet.
Jag kan fortfarande inte fatta att han äntligen fått jobb, och att det är fastanställning.
För 2 veckor sedan hade vi inte ens kunnat se ljust på saker och ting, men nu är det nästan så att man planerar allt och man mår ständigt bra.
Det är en så himla skön känsla.

Sitter ensam hemma nu och ska läsa lite ur människan socialt och kulturellt, för att sedan skicka in uppgift 2.
Imorgon ringer en lärare upp mig kl 13.00 för att prata engelska i 20 min, sen är jag klar med ensgelska a. *yey*
Jag mår så himla bra just nu och inget kan få mig till att må dåligt.

Tack och hej

Inga kommentarer: