tisdag 22 februari 2011

Bli Blu Bla BLÖÖÖ




Det är väl mina ungefärliga tankar...
Trodde att jag kunde hålla mitt humör uppe, men på en tom mage sitter det inte ett glatt huvud! Jag kan inte ta mig hem för att varken äta eller sova då jag glömde kortet i Davids etui... Tur som F*n att jag i alla fall har cigg, annars hade folk som tittat på mig, inte haft några ögon kvar att se med.
Nä... jag måste stilla hungern och ta på mig en mössa. Vad nu mössan skulle vara bra för. Kanske stänga ute alla svordomar och andra fula ord som ploppar upp.
Jag ska väl kanske ändå vara glad för allt jag har, och det är jag. Men när det inte riktigt går/blir/är som man vill,eller när man är hungrig och dessutom inte vet av att vi har prov och förmodligen failat, då går det inte att endast sitta och le... Men andra tankar ska jag väl ändå få...

Inga kommentarer: