onsdag 23 februari 2011

Brrrr


Ohh, vad kallt det är....

Men vad vore Norrland utan den härliga vintern?? Som de brukar säga; "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder". Vilket stämmer. Dock skulle jag behöva köpa mig ett par täckbyxor och en jacka. Men det som jag vill ha kostar ju multum... anser jag i alla fall.

På Junkyard.se har jag hittat följande...


Jacka "Raa" 1624 kr



Byxa "Slim"884 kr


Hörlurar "Pick-up" 259 kr



Ziphood "Bronetta" 389 kr


Hood "Hollinger" 389 kr

Jacka "Neela" 1429 kr

Boots "Phase" 1299 kr

Bootsen är ju egentligen till snowboard, men jag hade hemskt gärna kunnat ha dem som vinterkängor. Är det möjligt överhuvudtaget? Har aldrig ens prövat sådana så jag vet inte. Men jag älskar deras utseende, ursnygga!!

Jag vill inte ens räkna ut denna summa, men allt skulle jag definitivt vilja ha, samt lite därtill :)

1 kommentar:

Karolin sa...

Kan bli lite stifft att gå i tror jag. Inte som slalompjäxor direkt men samma känsla fast lättare.