söndag 20 februari 2011

Smisk stod det, smisk fick jag

Japp... så är det. Men jag vill bara berätta för er allesammans att jag faktiskt fick 117 poäng. Jag är inte ledsen :)
Det gick verkligen bra för mig, mycket bättre än vad jag trodde. Men jag har varit en informations och teknik svamp. Vilket jag inte trodde fanns inom mig. Hehe.


Så här ser man för övrigt ut efter lite bowling och några öl... då man är lagomt lullig :)
Den bjuder jag er på att se. Jag må se full ut, riktigt full faktiskt. Men till mit försvar har jag mörkret och att blixten bländade mig. Helt ärligt. :D

Och nu går vi över till att vara en aning djup... det är jag ju som bra på.
Är det alltid bra att ställa frågor när man kanske inte alltid är redo för de svar man får. Eller om man ens får svar. Man ska ju fråga för att få veta, men frågorna kan ligga så långt in, endast för att man inte vill få svar. Det är konstigt. Man kan gå runt och grubbla, vilja ha svar... men när det kommer till krita, väljer man att inte fråga. Det kan vara för det bästa att låta sig själv gå i hopp om motsatt svar.
Jobbig formulering? Kanske... men jag tror att de flesta vet hur jag menar och känner igen sig.

Fotoblogg är på ingång... prioriterar dock annat nu. Men jag lovar dig/er att den kommer snart.
Hemsidan måste jag få hjälp med av någon kunnig, så den kommer ni inte att få tillgång till på ett tag.

Ärenden i veckan, Luleå och överraskning... två överraskningar faktiskt :) Nyfiken?? Can´t wait any longer...

Gah... nu gnager det! Lyssnar på en underbar låt och kan inte undgå tankarna. Hate that I love it.

Over and out

Inga kommentarer: