söndag 6 februari 2011

Nya underbara människor!


Under loppet av 1 månad har jag blivit lyckligt lottad att ännu få chansen att träffa fina människor. Jag är enormt tacksam över dessa personer och de har sådana fina personligheter så det finns inte. Jag försöker att välja mina vänner med omsorg och jag ger alla en chans. För det är vi värda.


Har hunnit bowla 3 gånger nu i mitt 24 åriga liv. Och jag älskar det! Jag är absolut inte duktig men det handlar inte om att vinna eller förlora, tanken är att man ska ha kul! Vilket jag har :D


Igår var jag och David till Jens H för att gå ut med honom, Andreas E, Patrik M och några andra för att bowla och därefter bara ha trevligt.

Går det att bli fel? Nej nej absolut inte. Kändes som om inget skulle fått mig till att blir förbannad. Jag ignorerade det som störde mig, för jag vet att det inte är värt uppmärksamheten.

Oerhört roligt gäng som jag verkligen gillar att umgås med.

Dagen innan var jag ut med Agnes L på Bodensia för att ta någon öl och surra. Där träffade vi Jens H, Andreas E och Patrik M... det glada grabbgänget igen :D Vi satt och skrattade, flummade och hade mycket trevligt! Agnes är en underbar tjej som jag klickade med DIREKT, vilket är ganska ovanligt och sällsynt. Med tanke på den blyga människa som jag är, har jag varit mer framåt än med någon annan tror jag. Det är kul när sådant så sällsynt händer :) Gillar henne enormt mycket. :)


Helhelg som jag gärna gör om snart igen... om än jag då kommer att bjuda Jens H på dricka då han var så god och bjöd mig. Snacka om givmilda människor! :D


Nu ska jag ta och snurra runt på nätet ett tag :)

Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Agnes sa...

Åååh, vad jag blir glad när jag läser det här! Underbara, underbara människa!

Så himla kul att det sa KLICK direkt från bådas håll! Jag tycker så mycket om dig!