lördag 19 februari 2011

Today

Vi ska snart dra ut till min mormor och morfar i Svartlå för att äta lite god mat :D Fläskfilé om man ska vara exakt! Men jag känner mig faktiskt inte speciellt sugen på mat överhuvudtaget... Det är väl min struma som spökar nu igen. Den är enormt knepig. Ena dagen vill man bara äta, äta och äta. Andra dagar känner man ingen hunger alls. Men jag får hålla hårt i tyglarna.
Vet inte om jag nyligen har lagt upp denna bild, men här är den i alla fall. NOTERA att bilden är tagen i profil och knölen fanns på min högra sida... så ja, den var STOR. Men borta för drygt 3 år sedan.
Ikväll blir det bowling. Äntligen!! Hade svårt att sova inatt bara för att jag såg framemot det så mycket. Hmm... det brukar inte vara till min fördel att det är så. Men på FB rådfrågade jag vad som skulle hända mig i helgen. Vad tror ni inte kommer upp då, jo "Du kommer att få smisk". Haha. Kanske inte ordagrant, men säkert i bowlingen. Jag tål smisk, om det är det som kommer att hända mig :P

Inga kommentarer: