torsdag 10 februari 2011

Så det så !

Vårt internet har ÄNTLIGEN börjat fungera igen... men vi ska avsluta det bredband som vi har genom comhem och ta BBB igen. Där hade vi aldrig några problem.

Ska ta och fixa min uppgift till foto idag/kväll. Dikten till denna uppgift finner ni här nedan. Vet inte riktigt hur många bilder han vill ha, men kör nog på ca 3 - 4 stycken. Det blir nog bra :) Har redan fått ihop 1 bild. Men jag är ju hyfsat kräsen vad jag ska ha för bilder. Nu handlar det ju heller inte om att stjäla andras bilder, vi ska ju ta egna. Älskar foto och kursen!! Vi får ta och se vad som kommer bli av lilla jag när jag blir stor. :D Det vet jag nämligen inte ännu.

Har hittat en massa bra/goa låtar på spotify nu också och har även börjat sortera in dem i kategorier och mappar. Det måste jag även pyssla med sedan.

Nä... en rök på detta och sedan bege mig hemåt.

Ps. Ni som tar allt som jag skriver, förgivet, gör inte det. Ni vet inte vad jag pratar om i allt. Blir gode less när man får höra på håll...

Inga kommentarer: