tisdag 15 februari 2011

Stockholm

Först och främs ska jag bjuda er på en mindre vacker bild... okej, jag kan se värre ut ;P men detta är hur jag kan se ut som nyvaken. :D


Nu börjar jag dessutom vara sugen på att ta mig till storstaden. Men ska först försöka få mig lite pengar till att kunna köpa något när jag väl är där. Jag vill inte ens nämna när jag var där sist... men jag är snäl idag och bjuder er på det med... tror att jag var 10 år när jag var till Stockholm, första och sista gången :S Usch vad jag är hemmakär. Men i Gbg har jag varit några gånger i alla fall. :) Kan väl vara glad för det. Nä, men nu är det på tiden att jag åker utanför Luleås gränser!

Bowling i helgen... för att träna lite. Det behövs! Jag är inget proffs direkt. Men jag tar mig ändå sakta men säkert framåt. Nu kan jag även lite mer än gången innan ;)

1 kommentar:

Karolin sa...

Du måste höra av dig om du kommer ner. Jag törs nästan lova en sovplats både här och hos syster :)