måndag 28 februari 2011

Måndag


Ännu en ny vecka är här och jag trälar på med mitt schema och befinner mig på dag 6. Nu ska dessutom motionen ingå men vi gör en mjukstart.
Har suttit och haft rörlig bild på skolan. Nu börjar alla videoklipp bli något mer än bara stumfilmer :) Det är kul att se hur något växer sig fram allteftersom. :)
Kommer förmodligen sitta med detta även hemma då jag är så nyfiken på det slutliga resultatet.
Men nu har vi lunchrast och jag sitter kvar i datasalen och äter en frukt samtidigt som jag skriver :)
Dock önskar jag att det fanns en stor termos med kaffe här... jag är enormt kaffe sugen! Orkar heller inte släpa mina ben till bror för att snika till mig en kopp. Men då får jag helt enkelt vara utan den varan idag. Attans!
Som folk säkert vet, är jag ganska irriterad idag. Mycket frustrerad rättare sagt. Vad det hela handlar om tänker jag inte gå in på... men jag känner sådan ilska inom mig och jag vet inte hur jag kommer att hantera den när jag kommer hem. Min ilska brukar lätt förvandlas till tårar och det anser jag vara något bra. För min del i alla fall.
Snart digitalt foto som kommer att pågå till 17.00.... känner inte riktigt för ett sådant mördarpass idag när jag har så mycket annat att tänka på.

Inga kommentarer: