fredag 25 februari 2011

Helg!



Min helg har nu tagit plats och jag har fått med mig videokameran, laddare samt usb sladd med mig hem. Därmed kan jag och Linda G försöka göra alla klipp under helgen så jag kan färdigställa till veckan. Jag är uppspelt som få! Ska bli kul att få trixa och mixa. Tror på detta!


Nu är jag inne på min 3:e dag med mitt schema och det funkar än så länge. Hungrig är man dock på kvällen, men det får stillas med vatten. Jag försöker vara strikt med allt som jag stoppar i mig och kollar gärna en extra gång på vad allt innehåller och vad jag behöver. Motionen är ännu på hyllan, inget mer än vad jag i vanliga fall rör på mig. Första veckan är svårast när man ska ställa om vanor och rutiner. Jag blir lätt yr och KAN svimma, men jag försöker ta det lugnt när jag ska ställa mig upp eller så, kall blir jag (mer än vanligt) och skakis. Men det är inget som jag stör mig av. Jag försöker få i mig så mycket av vitaminer som det går och jag tar dagligen Mitt val Kvinna.

Men nog talat om det.... :)


Bus på schemat ikväll... Yey! Finally!!
Måste ta med mig kameran tror jag. Har dessutom sett en jätte fin tavla på skolan som har inspirerat mig, passar perfekt ikväll då alltså :)


Imorgon då...? Vet inte. Frågade Malin (min syster) igår om hon ville ta och hitta på något, men jag vet ännu inte vad hon säger eller vad vi i så fall ska göra. Vi får se :)

Ha det bra i vårat lite varmare land :)
Bjuder på en till bild ;P

Inga kommentarer: