torsdag 17 februari 2011

Come on and dare me...!!


Hittade dessa två när jag surfade runt på nätet i jakt efter lite att shoppa... Gud så snygga! Skulle jag nu köpa dessa, då skulle jag använda dem flitigt. Det är ju inte riktigt så att de skriker ut "Rock". Nej nej... de är tuffa och enormt snygga bara :)



Ska försöka leta vidare i hopp om att hitta mer kläder och eventuellt lite smink. Mitt sjunger på sista versen nu nämligen. :S
Idag gick jag med vår lärare i fotoutbildningen och satte upp mina bilder i korridoren :) Nu finns dom där för den som vill se. Jag ska - om jag kommer ihåg - ta kort imorgon.
Fick en ny uppgift av honom också, att göra ett cd-omslag med en bild som reflekterar mina dikter, dikterna ska samlas ihop och ramas in tillsammans med skivomslaget. Grymt intressant uppgift! Och att det sedan ska ramas in och hängas upp... det är ju bara för GULD!

Inga kommentarer: