fredag 11 februari 2011

Något att se fram emot...


Nu börjar jag se framemot kommande plåtning i Stockholm. Dock vet jag ännu inte NÄR den kommer att infalla, men det får jag nog veta inom sin tid. :)
Ska bli grymt kul, inte endast plåtningen utan även att få komma bort från norrland för en stund. Det behövs. Jag får försöka göra så mkt jag kan av den resan när jag lika är där.

Har hittat flera låtar på Spotify nu. Underbart att bara sitta och lyssna på. Vissa låtar reflekterar så mycket dessutom. Samtidigt som jag känner att jag älskar att lyssna och tänka tillbaka så kan det kännas hårt också... Ni vet vad jag menar. Måste nog ta mig tid till att göra något av alla de låtarna, skapa min egen diktning av dem. Kanske inte att publicera men för att bara ha och kunna se tillbaka själv.
Det är roligt att kunna vara kreativ och göra något som man gillar, samtidigt som man ger något till sig själv.

Inga kommentarer: