söndag 27 februari 2011

Många tankar


Igår var det lördag och jag var ut med lill strumpan Malin. Det var länge sedan som vi var ut, hon och jag. Vi hade jätte kul, åtminstone jag :) Tyvärr blev det inte många bilder, knappt någon :S

Något som jag avskyr är när man får höra saker och ting från håll och inte från personen det handlar om. Finns det något som behövs sägas, säg det då! När någon kommer fram till dig och berättar något - som egentligen rör en annan människa - kan få mig så frustrerad. Istället för att berätta det då, låt personen i fråga, berätta det själv. Så himla svårt är det inte!
Jag är less på folket i den här "staden", byhålan rättare sagt. Spy less!!

1 kommentar:

Karolin sa...

Det kan jag tänka mig. Jag måste erkänna att det är otroligt befriande att komma hem och inte känna igen nästan någon längre.