fredag 21 maj 2010

Another day with so much sun!

Värmen är kvar och jag vill inte att den ska försvinna... känns som om den snart kommer ryckas ifrån oss och våra dagar kommer att återgå till att vara gråa och dystra.
Jag har försökt att vara ute så mycket som möjligt för att hinna med att få färg. Och det har jag.
Var och solade hemma hos Linda G idag igen... underbart! Ännu mer framsteg också... tog bort ett kryp från lakanet som jag låg på. Linda sa det också, att jag var modig. ^^ Men då det senare kom en större bagge fick hon döda den. Lite teamwork så här :)
Jag förstår inte varför jag ska vara så rädd. Även om det idag har gått bra, men jag har ju varit med någon. Skulle jag ligga hemma själv på gräset hade jag nog varit en med hökögon.
Allvarligt talat så ska jag försöka jobba med den biten. Jag kan inte vara rädd för så småa varelser.

Emma R ringde mig tidigare, så jag ringde upp henne då vi var påväg hem från min mormor. Det blir studenttåg :) Why not tänkte jag. Varför ska jag INTE vara med på det? Så jag sa att det var väl klart. Så nu vet ni... vi åker på det i år. NICE!

Sara I ska dessutom flytta till Bodsvedjan.. härligt! Då var det inte som jag trodde, att alla skulle flytta då jag kom hit ;) Ska bli kul att få hit någon annan som man umgås med en del.

Nu ska jag dricka mera kaffe och sedan göra någon nytta innan sängen.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Vadå studenttåg??? :S Har jag missat nå nu?

Johanna sa...

Ja, det är lite jobbigt. Man har ju kanske annat att göra också, än att åka dit stup i kvarten. Jo, provet kändes bra. Visst fick du svar ganska fort?? =)

Johanna sa...

Perfekt! Förhoppningsvis får jag det också, det är väl inte samma lärare antar jag...