onsdag 19 maj 2010

Ett somrigt Sverige!

Det har varit så otroligt hett idag så jag hade kunnat smälta bort om jag var ute så länge som jag egentligen hade velat. Var till Linda G tidigare idag och vi lade oss på hennes gräsmatta och solade. Guuud så skönt! Kände mig heller inte lika brydd om alla kryp. Linda fick mig väl att tänka på annat :) Men visst röck jag till några gånger och kollade runt mig. Det är som det är i vanlig ordning :)
Jag har bara velat tillbringa dagen ute i solen, men det har varit så himla varmt att man till slut inte orkar. Jag har fått mig färg, men också har värmeutslagen kommit. Jag är så less... det kliar och är rött. Ser inget vidare ut. :S såg att jag också hade fått på armarna. Jag måste nog ta mig och köpa en salva mot eländet. Förra året fick jag ta och linda i handen i plastfolie för att jag inte skulle kunna klia där. Hmm.

Har varit ute med brudarna till hinderbanan ikväll också, och med barnen. Skönt var det, men också lite jobbigt. Kanske skulle man sluta röka och satsa hårt på att komma sig i riktig form? Låter som en mycket klok och hälsosam plan. Men hur ska jag kunna ge upp denna vän som finns där då jag behöver den? Det är ju det. Och hur jag kommer att lyckas utan att bli en sur kärring och äta upp mig till en ko? Vi får se den som lever.

Nu ska jag ta och duscha för att sedan se sex and the city maraton på comedy central :)

Imorgon är det katolska kyrkan som gäller med klassen.

Inga kommentarer: