tisdag 4 maj 2010

Erfarenheter av Bonprix?

Är det någon som har beställt från Bonprix någon gång?
Jag har hittat detta där och är goe sugen på att beställa det. Är ju nu också i STORT behov av nya skor och hittade då ett par sport och ett par som jag kan ha på annars också. Allt detta är mycket billigt och jag blev förvånad, men då är det ju det också om det är bra?
KAPPA är jag medveten om, har bra grejer. Har själv varit ett mycket gott fan till deras kläder etc.
Om jag inte får någon vägledning av er, beställer jag nog detta.Som sagt, jag är i behov av nya skor. Men jag behöver också träningskläder för att kunna hänga med så mycket som möjligt i rörelserna som alla nu tycks ha ^^














1 kommentar:

Johanna sa...

Tack! :)
Haha, ja verkligen! Och jag säger inte så mycket, jag har ju mina blommor! ;) Vilka snygga kläder du hittat! =)