måndag 17 maj 2010

En härlig dag...


Solen steker och jag har sådan energi. Jag har dans tränat med Yuna och gjort olika övningar själv. Jonathan har gjort sitt eget. Det blev en dag hemma från skolan då ingen barnvakt kunde pga sjukdom etc. Himla trist då man missar så mycket. Men jag har fina klasskompisar som meddelar allt och tar papper till mig :) Jag är lyckligt lottad! Det är trist att vara hemma från skolan, känns som om man missar mycket information ändå, trots att man får det mesta framfört. Men det är inte samma som att vara på skolan. :(

Louise förstod i alla fall.


Igår gick det enorm åska och det blixtrade mycket. Det var som underbart på ett sätt att sitta och se det hela. Men tog ett tag för mig att greppa min systemkamera och ta ett kort. Fick in ett bra, fast det tog ett tag. Det är inte lätt att fånga in dem. Hade nog varit enklare om jag tog det då det var som värst. Men men... Jag är glad att jag fick en bild i alla fall. Nu ska jag ut i solen igen och hoppa studsmatta.
Btw... har börjat med intensiv träning. Kör hinderbanan 2x och jogga ett varv. Jonathan längtar till nästa gång :) Han gillade att få hoppa, krypa och klättra. ^^

Inga kommentarer: