måndag 10 maj 2010

Helgens bravader

Måste först och främst lägga fram att lördagen var uuunderbar! Jag hade jätte trevligt tillsammans med Malin, Sandra, Tommy, Johanna, Sara och Lee. Marika kom en sväng också.
Vi pratade, sjöng singstar och hade allmänt trevligt.
Fick dessutom blommor av Sara. ^^ Men jag sa till henne tidigare att jag absolut inte ville ha något, att bara få vänner till att komma betyder mer än ting. Jag vet att de som inte kunde komma ändå hade en liten tanke till mig. Tror jag då ;)
Vi var ut också, men åkte hem rätt snabbt pga huvudvärk. Det var ju kanske inte så roligt. Försökte ändå hålla mig kvar ute så länge som möjligt för att inte vara tråkig.

Söndagen var jag inte ett dugg bakis. Himla skönt! Men jag drack också mycket vatten mellan ölen. Något att tänka på :)
Mindre trevliga saker inträffade dock under söndagen. Absolut inget jag vill ta upp. Men det var tråkigt.
Tänker på dig ska du veta!
Idag är jag ledig från skolan för att bara finnas till om det behövs då jag anser att det är min plikt.

Vill ändå tacka er alla som kom på min födelsedags fest! Det hade inte blivit så bra om det inte vore för er!

Inga kommentarer: