torsdag 6 maj 2010

Cellprovtagning

Jag fick åter en tid för att göra cellprovtagningen på nytt. Dock känner jag inte att jag orkar med det idag. Jag har därmed avbokat denna tid. Varför jag har fått ännu en tid, om jag inte redan nämnt detta, så är det pga att de hade bristande svar på proverna. Som jag förstod det.

Jag vet inte riktigt vad jag har lust med idag...det mesta känns piss och skit faktiskt. Men jag ska ändå ta mig ut på en stund med Jonte så han får cykla lite och jag promenera. Ska senare ut med Linnea C och Linda G på promenad. Jag behöver röra på mig nu, det vet jag. Har haft en riktigt slö dag igår då jag inte gjorde så mycket annat än att grubbla över den himla distansstudien. Himla skit att det skulle få förstöra för mig nu när jag kände sådant rus av glädje!
Jag ser framemot helgen, lördag. Då jag kan få koppla av ochha det gott med några av mina nära och kära, det behöver jag nu!

Ska bli kul när jag får mina sportkläder också, och mina nya vardagsskor. Nu haltar jag för att det gör så ont i hälarna :S
Jag meddelar då jag fått allt, då ska jag gå ut mycket och ofta!!

Inga kommentarer: