tisdag 18 maj 2010

så har det börjat

att en Jenny är i träningen för fullt. Jag har tänkt att dagligen motionera, om än det kanske bara blir inomhus i olika aktiviteter. Men vad gör man inte? Igår blev det dans, pilates och träningsvideo. Hade sådan träningsvärk att jag hade tänkt sätta hårt mot hårt. Därefter blev det en lång promenad på 1,4 mil tillsammans med underbara brudar. Himla skönt var det! Dock mötte jag några av mina fiender... spindlarna. Uuusch! Men men. Jag klarade mig hyfsat bra efter vägen ändå. Det är nackdelen med sommaren, alla kryp som jag hatar och som tycks dra sig till mig. Tur att jag har människor runt mig som inte är lika brydd som jag och kan döda dem åt mig :)

Nu har jag sett på Sex and the city i min ensamhet, bölade också en massa. Är i en känslig period just nu. Gråter för allt. :) Jag är inte gravid, det behöver ni inte spekulera i. ^^
Hade tänkt att slå på någon träningsvideo strax, men jag måste först få i mig lite mer vatten. Det är så himla hett hemma hos oss.
Dessutom ska jag nog leta upp lite workout musik så jag kan få rätta motivationen då jag ännu har träningsvärk.

Nu har jag uppdaterat er lite...

Inga kommentarer: