måndag 3 maj 2010

Get the party started!


Ja, så var det snart dags för att börja ordna inför festen på lördag. Ska inte handla så mycket grejer till festen, men jag hade tänkt att vi skulle ha det mysigt och att det finns snacks om någon vill ha.
Det blir vad vi kvinnor gör det till på lördag. :) Mer säger jag inte. Men jag hoppas att alla kommer få det kul och att det blir en bra fest som alla gillade.
Hade egentligen velat köpa ny outfit, men det håller inte plånboken med om... Dessutom vill jag heller inte ha något mer på delbetalning då jag redan har H&M. Har precis betalat bort ellos och det känns himla skönt! Snart kommer väl fakturan på min studentmössa också och den vill jag inte få... Mössan kan jag ta, men gratis.

Vi får väl se om det kanske finns något som jag kan låna :)
Läste precis Johanna L´s blogg och blev avis för att hon nu har skaffat sig joggingskor och byxa... jag vill också ha det nu! Kan någon tipsa om en bra och billig sida på nätet där dom säljer sportartiklar?
Nu ska jag duscha och göra lite nytta innan skolan... Hoppas på slutbetyg i psykologi och arbetsmiljö idag!

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja, jag kände att det behövdes nya. Jag hade inga hälkappor kvar på de gamla skorna! =/ Har du kollat Ellos? Brukar inte de ha lite av allt? Ett STORT grattis till ditt MVG, bra kämpat!! :D