söndag 2 maj 2010

Twentyfour is´nt that much

Nä, 24 är ingen hög ålderssiffra, men ändå så känner jag mig gammal. Jag brukar inte ha så mycket att säga om min nya ålder, för jag har inte ansett mig vara något mer mognare än vad jag var igår. Det är jag inte nu heller. Jag kan fortfarande sitta och skratta åt dåliga kiss och bajs skämt, som om jag vore 4. Nä, åldern har inget med mitt mognande och tankesätt... det är endast en siffra. Man är inte äldre än vad man gör sig. ^^
Jag bara funderar på hur jag kommer se mig själv vid si så där 70 års ålder. Om jag lever så länge då. Kommer jag fortfarande sitta med en laptop och skratta åt dåliga skämt? Hur kommer jag att vara?
Jag försöker att leva i nuet och ta det som det kommer, allteftersom åren går. Jag är fortfarande ung, men livet springer fort förbi. Man försöker ta vara på varenda sekund man har, med dem man har. Kanske jag inte helt fullt ut. Jag har mycket att ta igen. Där kommer då också skammen in... men den ska vi väl ta kål på :) Har ju redan fått visa ord av Karolin, dom tänker jag på.

Har varit en ruschig dag i alla fall. Mycket folk och många barn :) Mycket gott fika som jag bara hade kunnat trycka i mig. Men jag var stark, ända till klockan 16. Då tog jag en bit oxfilé och gratäng. Bajs också! Men jag ska gottgöra mig själv, jag måste.
Jag vet vad alla ni tänker, jag ska inte vara så hård. Jag bör ta det lilla goda i livet och njuta. Tro mig, jag tänker på det hela tiden. Men jag måste också få må bra i mig själv, därför försöker jag att undvika det goda.

Hur som helst...
Fick pengar... precis som jag önskade mig. Jag är helnöjd :) Nu kan jag ha min fest på lördag utan att känna att jag har bränt våra pengar :) Nu är festen betald. Eller ska jag säga min alkohol är betald :)

Var hos Linda G och pluggade lite rehab/hab...dessutom pratade vi lite och hon fick gräva i min hjärna ^^ som hon så fint uttryckte sig :)
Hon är allt bra söt den flickan! Hon ligger mig väldigt nära...

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sedan få sista presenten av min älskade David. Massage! Det behöver jag, speciellt nu när jag har sådan hemsk ägglossning!

Inga kommentarer: