lördag 1 maj 2010

Innan 24

vill jag passa på att säga ett par ord.

Jag har hunnit med en del under mitt år som 23. Det har varit en underbar tid då mycket har hänt. Jag hoppas att det nya blir lika bra om inte ännu bättre!
Vi har hunnit få en stabil grund med ekonomin, vi har funnit en fin plats att bo, tills vi får ännu bättre med pengar så vi kan flytta till villa. Vi har sett en liten pojke växa och bli snart 1 år, vilket alltid är underbart! Jag har funnit nya bekantskaper, samt gemenskaper. Band som jag vill ska hålla så länge det bara går. Underbara männsikor som har kommit till att betyda mycket för mig... ni vet vilka ni är. Jag har nästan hunnit utbilda mig klart till USKA. Ja, det är mycket som häntmig, som varit positivt.
Visst att allt inte varit en dans på rosor, alltid kommer det något bakslag. Men dessa minns jag inte. Det goda väger upp för mycket för att jag ens ska kunna lägga en tanke till det negativa.
Jag har mycket att vara tacksam för...
Tack alla ni som fått mig att känna mig så älskad och så innerligt bra. Jag känner mig bra som jag är, och att jag kan bli accepterad för den jag är och att ni inte tar det för givet eller trampar på det. Ni har tagit mig till er och fått mig att känna mig så behövd och uppskattad. KASAM :)

Detta ville jag lägga en tid till att få säga...

TACK! @--;--

Inga kommentarer: