måndag 3 maj 2010

MVG och ett hets

Fick slutbetyg MVG i arbetsmiljö och säkerhet idag. Det var inte fy skam. Men en himla lipsill är jag också. Jag började gråta framför Louise för att jag var så glad och stolt över min redovisning och för att hon öste med kommentarer på mig. Jag kände mig så stor och så himla oövervinnerlig. Jag har verkligen gottat mig i att redovisningen gick så bra och att jag tog modet.
Det som jag känner är bra är att jag, enligt Louise, lyfte fram gruppen ännu mer med tanke på hur mycket gott jag sade om dem. Alltså menar jag min redovisningsgrupp som bestod av Linda G, Marika och Veronica. Att jag skröt och sa hur underbara de hade varit under tiden och hur de hade stöttat mig, fastän de visste hur nervös jag var inför detta. Så jag är glad om det även lyfte dem och att de skulle få den creds som de förtjänade.

Cellprovet blev inte granskat ordentligt fick jag veta idag. Så jag ska dit igen den 6/5. Typiskt! Och jag som gått här och väntat på resultat. Det kommer ju säkert inte visa något, men jag har ju tänkt mycket på denna undersökning, ända sedan jag gjorde eget arbete om livmoderhalscancer. Jag hoppas ju få ett snabbare svar denna gång då.

Ska på promenad ikväll, med mig själv eller grannen. Det vore roligt med sällskap, men man vet ju aldrig om hon är upptagen.

På fredag ska jag till gällivare btw. Ska hjälpa Davids moster och hennes karl att flytta. Kanske ingen vidare höjdare att åka dit på de grunderna, men det hade kunnat vara på grund av något annat, nöjen :) Men men... man är ju en hjälpande hand i alla fall. Någon nytta göra man ändå.

Nu ska jag ta mig en rök och sedan höra hur det blir med promenaden... Känner att jag är i stort behov av träningskläder och skor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söt du är :) / V.